Kan jag vara 4 ord?

Är i Stockholm. Tänker på en sak. Hur sammanfattar man sig själv i 4 ord, om man så måste? De där 4 orden blir ju onekligen väldigt talande för prioriteringar, val och hjärteämnen. Inte sant?

Om jag ber någon om dessa 4 ord… är det väldigt sällan jag får en kombination av personliga och arbetsrelaterade värderingar, det är antingen eller. Det får mig att fundera på.. Finns det en ultimat sammansättning?

T.ex. när det är arbetsrelaterat. Hur personliga vågar vi vara? Om vi beskriver oss själva om ödmjuka, kan det uppfattas som en svaghet? Och hur ofta beskriver vi egentligen den verkliga personen som är jag?

Jag väljer. Värme. Engagemang. Omtanke. Tydlighet.

How about it?

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

