Tillbaka till nutiden

Någon gång i veckan, ibland i månaden, gör jag ett besök till wordpress. Ögnar igenom stats, vad ni googlat för att komma hit och klickar mig in på ett gammalt inlägg. Kanske mest för att bli sentimental, jag har en förkärlek för sentimentalitet när det kommer till personliga minnen. Kan ägna timmar åt det.

Då och då får jag en…lust…att skriva här. Men så hamnar tankarna någon annanstans och det tar ett par veckor tills nästa besök. Men nu, känner jag en… vad känner jag? En känsla? En lust? Nej, jag känner en drivkraft. Och den måste jag ta på allvar, väcka och ge bränsle.

Så här, på wordpress, får drivkraften återigen vara ett verktyg för den där känslan. Drivkraften.

Vi får se hur länge det varar den här gången. Men for now, back in business.

1 Comment

Filed under January 2011

One response to “Tillbaka till nutiden

  1. Wonderful Lovisa Hegborn. Very interesting and promising is your journey and I am sure your goal shall be accomplished within the shortest time span.
    Wish you all the best. Check my site and may be I can be of some help.
    Best wishes.

Leave a Reply

