Anthon Berg och Kusmi…

…är mina nya bästa vänner. Spicy chocolatete från kusmi med Anthon Bergchoklad är min nya kvällsfavorit. Jag är inne i någon frigörelseperiod där jag gör vad jag vill och äter vad jag vill, hela tiden. Låter konstigt, JAG VET. Har försökt förklara detta andra men folk tycker mest jag verkar konstig…

Idag var det första dagen på nya jobbet. En härlig känsla. Har längtat efter att ha fullt upp i vardagen. Känner redan hur kreativiteten strömmar men prestationsångesten likaså. Är en person vars självkänsla ligger i jobbet och framgången däri och det är något jag ständigt måste jobba på för att det inte ska få ett övertag.

I helgen kommer mina tjejer! Elin, Karolin och Annika ska spendera en helhelg hos mig i Oslo och det blir perfekt avkoppling efter första veckan på jobbet.

Men nu ska jag sova… Vad tycket ni om prestationsångest förresten? Hur hanterar ni det?

1 Comment

Filed under Februari 2010

One response to “Anthon Berg och Kusmi…

  1. Ms Singel

    Prestationsångest är något jag alltid “dras med” men börjat se det som en tillgång. Är nästan aldrig 100% nöjd med det jag gjort, utan ser alltid hur det kan ha blivit liiite bättre..men numera ser jag det som en tillgång.. Utan den hade jag varit nöjd och inte ansträngt mig lika mycket med det jag gör..

Leave a Reply

