Lovely…

…lördagskväll här i Norge! Snart varit här i två veckor men känns som en dag och inte har jag bloggat något heller men kan bara säga, so far so very, very good!

Njuter av tiden jag har själv och känslan av att vakna ensam på morgonen och kunna göra precis det JAG vill. Underbar känsla och väldigt underskattat, att vara på egen hand och inte leva i en relation.  Varför har jag inte gjort det här tidigare?

Gårdagskvällen bjöd på Oslo by night och 5 glada killar som sällskap. Måste göras om mycket snart och Oslo vibrerar ju efter midnatt. Vem visste det?

Ikväll kommer vänner över på middag och jag bjuder på en riktig klassiker, oxfilé med rödvinssås. Mumma! Och nu ringde de på porttelefonen….

Ses och hörs imorgon, ha en fin kväll!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

