Borde få klippkort

På tåget för sjuttioelfte gången den här hösten och vintern som äntligen snart övergår i en ny månad, nya tider och ny energi. Borde få klippkort på sj, så som jag sponsrat deras cappuccino. Typ.

Är på väg till Malmö för en dags häng och soul sessionanda med Salar som är hemma från Dubai. Imorgon kl 6 åker jag till Oslo för den förhoppningsvis sista men också bästa lägenhetsvisningen för den här gången. Är åter i Växjö tidigt på nyårsaftons morgon. Inte helt idealt att åka via Malmö till Oslo och tillbaka samma väg på mindre än två dagar men Malmö är viktigt.

Flyttlasset går till Oslo i början / mitten av januari och sen får vi se hur resten av månaden ser ut. Har en del spännande saker preliminärt planerade. Börjar nya jobbet på allvar den 1 feb. Scandic är mitt nya call och är kanske det jobb som någonsin känts mest rätt för mig, både privat och karriärsmässigt. Ni som följt min blogg vet att jag har haft en del starka åsikter om hotellkedjorna i Skandinavien men däremot hyllat Scandics kreativtet och framåtanda gällande att gasa sig ur krisen. Vill vara delaktig i denna process och därför får Venia ta ett steg tillbaka för min personliga motivation. Affärsplanen är vilande men tro mig, det kommer en dag för det också.

Så ser i korta ordalag mina för i år sista mellandagar ut. Vad har ni för er?

Leave a comment

Filed under December

Leave a Reply

