Summasumarium

Så…då börjar vi om på nytt. Tack för att ni välkomnat mig tillbaka, det värmer! Nu ska jag  bara jobba på att hitta tillbaka till bloggkänslan igen.

Hur står det till med jukänslan runt om i världen? Vi sitter i ett hus inbäddat av snö ute på smålänska landet. Fullt med lyktor, tända ljus och brasor, barn som bygger snölyktor och julrosor som blommar i 16 minusgrader. Idylliskt, inte sant? Hela familjen är hemma och finns ingen annanstans jag hellre skulle vara just nu.

Är ju alldeles för mycket att berätta för ett enda inlägg så tänkte börja med lite bilder från hösten som har gått.

Jag och syster Sofie vid min brors bröllop i oktober
Faster & Elise
Med Elin och Mathilda
Med mamma på lägenhetsjakt i Oslo

1 Comment

Filed under December

One response to “Summasumarium

  1. Mathilda

    Glad att du hittat tillbaka till bloggandet! Ska bli spännande att följa dig och nya äventyret från Oslo under våren, här! Ser fram mot att fånga upp julens dagar med dig och alla våra andra vänner nu, innan våren får tilåtelse att närma sig=) Kramar!

Leave a Reply

