Göteborg?

Just “hemkommen” till Växjö efter min tredje vistelse i Göteborg för den här hösten och det är mer tid än vad jag någonsin spenderat i Sveriges näst största stad. Mina fördommar var många, av olika anledningar, men under mina helger och dagar på västkusten har jag träffat härliga människor som visat mig en ny stad och nya upplevelser med olika personer. Och visst, varför inte Göteborg? Just nu känns det mer intressant än nånsin och blir en ny tripp dit på måndag. Mycket spännande… Återkommer med mer info.

Helgen på Rockelstad slott var fylld av kärlek, skratt, värme och förväntan, ett lyckligare bröllop finns nog inte. Önskar vi kunde göra om det nästa helg och nästa och nästa…

Vad tycker ni om Göteborg? Kan ni ge lite spännande och “unika” tips om staden? Tack och sov gott!

IMG_2001 
IMG_1988

1 Comment

Filed under Oktober

One response to “Göteborg?

  1. Det finns ju massvis med underbart att saga om Gbg 🙂 Sen att jag inte kommer pa nagot specifikt for tillfallet ar ju en annan sak. Men det beror ju mycket pa vad man ar intresserad av.. Right?

Leave a Reply

