Svart, vitt och rött

Veckans händelse är naturligtsvis det stundande bröllopet inom familjen på lördag utanför Stockholm. Temat är svart, vitt och rött och efter det kommer jag och min syster klä oss, då vi är tärnor. Lovar att blogga ifrån detta fantastiska event som vi sett fram emot i en sisådär 17 år!

Imorgon åker vi till Sthlm med klänningar, skor och smycken i drivor. Stannar till söndag då jag åker till Göteborg, igen. Har enormt mycket energi just nu så jag ser fram emot en fullspäckad helg. Vad tycker ni om Göteborg? Ge mig gärna lite skön feedback!

Kram!

Leave a comment

Filed under Oktober

Leave a Reply

