Magic nr 3

Har senaste veckorna haft problem med blogginlägg från min nya telefon. Färdiga upplägg har försvunnit spårlöst och jag tycker det är dödstrist att skriva om något jag redan bloggat om. Haft begränsad tillgång till dator då jag rest mellan Stockholm och Göteborg nästan dagligen. I ett tidigare inlägg skrev jag om hur mycket jag uppskattar tiden när man sitter själv på tåget men tar nog tillbaks det nu. Är riktigt trött på SJs kaffe. Enda trösten är min iphone som underhåller mig i vått och torrt. Kan jag någonsin ha en annan telefon igen?

I vilket fall. Befinner mig fortfarande i Sverige och kommer göra det under en längre tid, av olika anledningar. Så tyvärr, Dubai ligger på is. Men inte Venia och inte min karriär. Insåg att jag inte varit i Sverige under hösten på 4 år och jag som älskar hösten skoningslöst. Hur går det ihop?

Känns som om jag har en massa att berätta men vet inte riktigt var jag ska börja! Får ta det dag för dag.
Men senaste tiden har jag funderat kring talet 3. Ni vet det där med att saker alltid sker i 3 gånger? Flygkrascher, olyckor, tredje gången gillt… you name it! I mitt liv sker det mesta tre 3 gånger för tillfället, positiva och negativa saker. Om det först händer något fruktansvärt, tror ni då att resterande negativa händelser blir mildare? Eller, när något positivt händer, kan vi vänta oss att det bara kommer bli bättre? Kanske är siffran 3 som en cirkel som måste slutas av 3 händelser för att vi ska kunna gå vidare?
9734_149462882849_515657849_2435436_3796751_nTriss dubbelt upp i fina och vackra vänner
9734_149462907849_515657849_2435438_4389780_n

1 Comment

Filed under Oktober

One response to “Magic nr 3

  1. This is John Ping from Beijing China .
    Thank you very much as a member of you. I am a professional private drivers and tour guides in Beijing China, I had the honor of the Olympic Games last year been a professional driver, I own a private small company dedicated to businessmen from around the world and tourists, as well as resident in China, outsourcing to provide drivers and VIP transport and guide service, we have introduced the latest travel routes well received by the tourists of all ages. In particular, Mutianyu Great Wall tour. I’d like to share with you a happy travel to very happy to serve you and your friends and family to offer our quality services, but also want to colleagues to friends of tourism resources and to provide more opportunities for cooperation

    We will, as always, for you and your family and friends to provide our meticulous service.

Leave a Reply

