Låt saker komma till dig

God morgon!

Sitter på morgontåget till huvudstaden med en stor cappucino. Är ju inte starbucks tall skinny cappuccino men pressbyråns får bli ett svenskt substitut då vi har så enormt tråkiga kaffekedjor i Sverige eftersom vi inte kan ge upp vårt skoningslöst svarta bryggkaffe på morgonen. Att starbucks av den anledningen valt att inte satsa på den svenska marknaden är spännande, men en helt annan diskussion.

Nu börjar det hända saker. Min morbror sa till mig för ett tag sen: “Om du är öppen för förändrig och inte letar efter den kommer förändringen att komma till dig.” Och visst är det så sant! Jag tycker jag varit med om mycket spännande men idag väntar mig den mest intressanta intervju jag någonsin varit på. Är taggad och laddad till max och vet att jag ska, kan och vill göra det här.

Wish me luck!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

