Hen party

Hemma efter en intensiv, känslofylld och fantastisk helg i Stockholm med möhippa för vår blivande svägerska Eta. Har haft fullt upp med planeringen inför detta och därav den tråkiga uppdateringen på sistone, dessutom har jag inte svarat på frågorna som utlovat, kommer imorgon! Har en ny telefon som ligger och väntar på mig och snart kan jag blogga hela tiden överallt, härligt.

Blev en hotellvistelse i helgen igen. Jag och Sofie checkade in på Scandic i fredags och måste säga att det var över förväntan. Min erfarenhet av Scandic är limiterad och aningen “skadad” sen min tid med Hilton men natten på Scandic Park visar att Scandic faktiskt plockat fram sin innovativa sida och satsar på nytänk.

Men nästa gång jag ska bo på hotell går Elite, First och Scandic bort och det är Grand som gäller!

IMG_1796På väg ut till vackra Märsgarn med ännu vackrare Eta!
IMG_1776På Mamas och Tapas
IMG_1797

Leave a comment

Filed under September

Leave a Reply

