Känslan infinner sig…

…av höst! Jag har aldrig tyckt om slutet av augusti, för jag vill ha höst direkt. Tycker inte om när det är som det är nu, sådär halvsommar så man egentligen skulle kunna vara ute, sola och suga på sommaren lite till. Nu vill jag ha regn, mörka kvällar och varm choklad med nybakta kanelbullar. Vill ha nya stövlar och ny jacka och gärna dricka ett glas rött med alla mysiga tjejer. Åh, härliga höst. Det där med höstdepression har jag aldrig förstått mig på! Folk pratar alltid om nystart efter nyår, för mig är det nystart i september, varje år!

IMG_7292Med mamma på landet

IMG_1656

Leave a comment

Filed under Augusti

Leave a Reply

