Snurrigt värre

God morgon!

Sitter vid systers matbord och smaskar på kanelsnäckor, sådana man köper i påse. Mina kanelbullar går naturligtvis inte ens att jämföra men ändå, de är sådär smaskigt mjuka och “fejkfärska” som bara köpebullar kan vara! Sen att doften av nybakt inte slår något annat men det är en helt annan sak.

Har för tillfället dubbelsidig öroninflammtion. Har aldrig haft det innan men någon gång ska väl vara den första? Så i kombination med sjukdomstillstånd och att vara i Sverige just nu gör att min blogg går lite på lågvarv. Sorry om någon saknar innehållsrika inlägg om det jag gillar bäst, men det kommer igen, jag lovar.

Tog mig i alla fall ner till stan för en klippning och lockning av håret. Hann med en stunds hängande hos Elin på Vero Moda och hon fick mig att prova en massa hösttrender. Yummie! Sen blev jag alldeles yr och snurrig och var tvungen att skynda hem till Sofie igen, så här sitter jag nu, med två triss lotter framför mig och ska testa om man inte mitt i olyckan ändå har lite tur? Är det kanske nu det plötsligt händer?

Leave a comment

Filed under Augusti

Leave a Reply

