Det är tyst

Så det har varit en tyst dag. Mamma jobbade och resten av familjen, förutom jag och pappa, åkte till Ölands djurpark. Barnen var förstås överförtjusta.
På landet, när ingen är här och radio, ipod, dator och tv är avstängda, är det nästan förlamande tyst. Är som att man blir ett med tystnaden och blir ett med ingenting och evighet. Mina tankar upphör och min kropp  likaså. Herregud vad djup jag känner mig för tillfället. Men kanske kommer med semester?

Leave a comment

Filed under Augusti

Leave a Reply

